Σχετικά με το brand

Η Seafolly, το πιο καταξιωμένο και αναγνωρίσιμο σήμα της παγκόσμιας αγοράς swimwear και resortwear, επιστρέφει από τη σεζόν 2020 στο portfolio της DTP Group με σκοπό να εδραιώσει ακόμα περισσότερο τη θέση του στην ελληνική αγορά.

H Seafolly ξεκίνησε την πορεία της στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας τη δεκαετία του 1970 και σήμερα συγκαταλέγεται στα brands-ναυαρχίδες της αγοράς μαγιό με παρουσία σε πάνω από 40 χώρες και 2700 σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο, ανάμεσά τους η Galeries Lafayette, τα Harrods, τα Selfridges και η Everything But Water.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του brand είναι ο μοναδικός συνδυασμός των signature prints και του fashion forward design με την κατασκευαστική τεχνογνωσία της Αυστραλίας, μέσα από τη χρήση πρωτοποριακών υλικών για την κάλυψη των αναγκών κάθε σωματότυπου.

Από Α μέχρι F cup, το assortment της Seafolly καλύπτει κάθε ανάγκη στήριξης, δίνοντας έντονα fashion χαρακτήρα σε κάθε εφαρμογή μέσα από πλήρεις, mix and match συλλογές.

Πέρα από την πλευρά του fashion design, η Seafolly αποτελεί πρωτοπόρο στην ενσωμάτωση της φιλοσοφίας του well-being και του wellness που πλέον αρχίζει να καθορίζει τον κλάδο, μέσα από το motto «Perfect fit is a feeling, not a size» (Η τέλεια εφαρμογή είναι αίσθηση, όχι νούμερο).

Το motto αποτυπώνεται στον ειδικό σχεδιασμό όπως επιλογή υφασμάτων που δεν χάνουν την ελαστικότητά τους με τον χρόνο, αφαιρούμενες/ρυθμιζόμενες τιράντες, κρυφές προσθήκες για τέλεια στήριξη (μπανέλα, πανελ από δίχτυ, ειδικά τελειώματα στις ραφές κ.α.), αλλά και στη διαδικασία δοκιμών που περιλαμβάνει την πρόβα των σχεδίων σε μοντέλα με διαφορετικό μεταξύ τους σωματότυπο.

Το απόλυτα ανταγωνιστικό assortment της Seafolly υποστηρίζεται από ένα εξίσου πανίσχυρο δίκτυο marketing.

Tα κοινωνικά δίκτυα του brand μετρούν 545.000 ακολούθους στο Instagram και 222.000 στο Facebook ενώ συνεργασίες του brand με διάσημα πρόσωπα της μόδας όπως την Gigi Hadid και την Romee Strijd έχουν αναδείξει τη Seafolly σε πραγματικό fashion trend setter, με το brand να έχει λάβει 4 φορές το βραβείο «Reader’s Choice» του περιοδικού Marie Claire.