Σχετικά με το brand

Με ιστορία που μετρά πάνω από 60 χρόνια παρουσίας στον κλάδο του γυναικείου εσωρούχου και μαγιό, η Lisca αποτελεί ένα από τα brands με ηγετική θέση στις αγορές της Βόρειο-Ανατολικής Ευρώπης.

Ιδρύθηκε στη Σλοβενία το 1955 ως ένα μικρό εργαστήριο κατασκευής εσωρούχων και πολύ γρήγορα εξελίχθηκε σε μια επιχείρηση με μεγάλη δυναμική λανσάρωντας μόλις 5 χρόνια αργότερα, το 1960, την πρώτη συλλογή μαγιό. Τις δεκαετίες που ακολούθησαν, η Lisca συνέχισε να εμπλουτίζει το portfolio των προϊόντων της και να επικεντρώνεται στην αύξηση των εξαγωγών της στο εξωτερικό.

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, λάνσαρε τη σειρά Cheek, ειδικά σχεδιασμένη για να καλύψει τις ανάγκες των νεαρότερων γυναικών ενώ αύξησε σημαντικά την επιρροή της μέσα από την επέκταση του δικτύου λιανικής.

Σήμερα, η Lisca εξάγει τα προϊόντα της σε πάνω από 30 χώρες, έχοντας ιδρύσει ένα σημαντικό δίκτυο θυγατρικών εταιρειών, απασχολώντας συνολικά πάνω από 700 άτομα προσωπικό.

Οι συλλογές Lisca προσφέρουν σε κάθε συλλογή εσωρούχων και μαγιό ένα σημαντικό πλεονέκτημα, συνδυάζοντας την υψηλής κατασκευαστική ποιότητα και την ποικιλία σχεδίων με ανταγωνιστικές τιμές.

Η πολυετής κατασκευαστική εμπειρία της Lisca και η μελετημένη διαδικασία παραγωγής εγγυάται σωστή εφαρμογή και άνεση ενώ παρέχεται και ένα ευρύ μεγεθολόγιο (A-G σε cup και 65-110 σε περιφέρεια πλάτης) που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του πελατολογίου.

Επίσης, προσφέρεται μια πλήρη γκάμα συλλογών που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες τις καθημερινότητας, όπως η σειρά Classic με διαχρονικά σχέδια σε εσώρουχα και shapewear, η σειρά Selection για πιο ιδιαίτερες στιγμές με τολμηρό σχεδιασμό και πολυτελή υλικά και η σειρά Fashion με πιο ρομαντικά σχέδια.

Ειδικά για το πελατολόγιο των νεαρότερων ηλικιών, η συλλογή Cheek προσφέρει σχέδια εμπνευσμένα από τις τελευταίες τάσεις της μόδας και μια ολοκληρωμένη σπορ σειρά με εσώρουχα που απορροφούν τον ιδρώτα και προσφέρουν άνεση σε κάθε δραστηριότητα.

Η Lisca υποστηρίζει την σημαντική θέση που κατέχει στον χώρο του ευρωπαϊκού εσωρούχου και μαγιό, μέσα από τη συμμετοχή της σε σημαντικά fashion γεγονότα και την διοργάνωση fashion shows κάθε σεζόν για την προβολή των συλλογών της.

 Επίσης, διατηρεί ενημερωμένο προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Instagram, Pinterest, Ytube) όπου προβάλει τακτικά καμπάνιες για την προώθηση των προϊόντων της.